menu

SELAMAT DATANG DI BLOG PUTRI WULAN

Vrydag 26 April 2013

Kata Diksi Part 10

  1. Malam ini, kuingin kau hadir dalam setiap desahan nafas. Mengisi relung hati. Menemani mimpi. Melayang dalam pikiranku yang terus ingat dirimu.
  2. Selamat tidur, sayang. Biarkan mimpi indahmu melayang bersama rembulan. Semoga esok cinta tulus kita kian terpatri dalam hati.
  3. Tidurlah dalam damai. Mimpi indahlah tentang kita. Terbang ke sawang mega, bercengkrama bersama angin yang bertiup. Selamat tidur, manisku.
  4. Selamat pagi, manis. Semoga harimu selalu indah dan setiap langkah yang kau tapak memberi kebahagiaan sepanjang hari.
  5. Selamat pagi, sayangku. Indahnya pagi ini tak seindah senyum manismu. Mekarnya bunga, tak semekar rasa cintaku akan dirimu.
  6. Kan kudaki gunung, kuseberangi lautan, kuarungi samudera, kujelajahi hutan lebar, kuterbangi mega-mega. Asal cintamu kau bagi denganku.
  7. Rasa sesal menghantui pikiranku. Rasa salah terus terpatri dalam diri. Tak pernah ingin kusakiti hatimu. Maka maafkanlah aku sayang.
  8. Kutahu diriku penuh salah. Tapi hakikat cinta adalah memaafkan. Maka izinkan cintaku kembali berlabuh dan lupakan masa lalu.
  9. Jangan biarkan cinta kita terbang bersama angin. Masa lalu biarkan jadi nostalgia. Kita sambut esok dengan cinta yang terus menyala.
  10. Jangan biarkan api asmara kita padam oleh tiupan badai cemburu. Kuingin cinta kita seperti bara yang makin benderang oleh hembusan angin

Geen opmerkings nie :

Plaas 'n opmerking